Ako začať s cvičením, ak máte malé deti

Prečo je cvičenie dôležité a ako na to?

Začať s cvičením po tehotenstve nie je úplne jednoduchý oriešok. Možno ste si zaplatili trénera, možno ste si zaplatili permanentku do fitka, ale i tak sa do cvičenia neviete dokopať. Ak dosiahnete istú úroveň fyzickej zdatnosti, tak cvičenie pre vás už viac nebude utrpením, ale budete ho robiť s radosťou. Tak ako začať?

Vytvorte si plán

Plán cvičenia, ktorý vám vyhovuje je dôležitý. Najmä, keď máte deti. Musíte si presne stanoviť, čo budete v daný deň cvičiť a v akom čase. Na začiatok si dajte pozor najmä na to, aby váš tréning nebol príliš náročný, ale išlo to zľahka. Nechcete si predsa znechutiť celé cvičenie, ale chcete cvičiť čo najdlhšie. 

Pomalým tempom zájdete ďalej

Poznáte to. Docvičíte a už čakáte výsledky. Avšak, to je nemožné. Zo dňa na deň tie výsledky ozaj neuvidíte. Predstavte si to, ako starostlivosť o kvet. Tiež nevykvitne hneď, ale až postupným polievaním a staraním sa oň uvidíte výsledky. To platí aj pre cvičenie. Pri pravidelnom a správnom cvičení sa výsledky vášho cvičenia dostavia. 

Vyberte si cvičenie, ktoré vás bude naozaj baviť

Výber cvičenia, ktoré vás baví je základ. Robiť niečo z nechuťou dopadne zvyčajne tak, že nevytrváte. Nie je dôležité cvičiť iba vo fitku. Spravte si svoj zoznam športových aktivít, ktoré vás bavia. Môže to byť aj tenis, bedminton, plávanie, bicykel a mnohé ďalšie. 

Zapojte do cvičenia aj vašu polovičku

V prípade, že je partner vaším rovnocenným partnerom aj v cvičení, tak to bude jednoduchšie. Navyše, ak sa dohodnete na spoločných krokoch a cieľoch, tak vytvoríte skvelé duo. Akurát, cvičiť budete každý osobitne – jeden z vás sa predsa musí postarať o dieťa.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vitajte

Prihláste sa do svojho účtu

Vytvorte si nový účet